L'impacte social i comercial de WiPick al Barri de Sants

Es pot dir que WiPick Media es va instal·lar enmig d’un camp de batalla al barri. Tenint com a competència entre 4 i 5 botigues del mateix sector, algunes a menys de 100 metres.

Totes les botigues del sector tenien preus desorbitats fins la nostra arribada al barri, que va obligar a fer-les rebaixar preus en gairebé tots els serveis i productes. Així doncs, es pot dir que vam contribuir a una major competitivitat de preus i vam fer que les botigues dels voltants haguessin de buscar nous mètodes per a seguir fidelitzant els seus clients.

Vam iniciar la nostra activitat amb venda sota encàrrec, la qual cosa era un impediment i una dificultat afegida per WiPick, dificultat que passat l’estiu 2018 es va deixar enrere. També vam introduir el passat mes de Desembre de 2017 la contractació i atenció de telefonia mòbil i fibra, amb el grup MÁSMÓVIL, que inclou les línies LlamaYa i PepePhone, vam ser la segona empresa del barri en aventurar-se amb aquestes companyies, actualment hi ha unes 6.

També vam donar un pal important a la competència amb el desenvolupament web, on vam introduir les “web low cost”, amb uns preus que superaven el 70% d’estalvi en front als nostres competidors, i fet també que va fer que varies empreses confiessin en els nostres serveis, i a dia d’avui segueixen treballant amb nosaltres.

WiPick Media Barcelona Sants

Marxarem del Barri de Sants amb un bon sabor de boca, per l’impacte que vam tenir, la bona acollida que ens va donar el veïnat i que ens ha mimat molt, i amb la satisfacció de que els ha agradat la nostra filosofia d’empresa.

  • Segueix-nos a les xarxes socials!